Voordat u onderstaand formulier invult zijn wij verplicht u te wijzen op de Algemene Verordening Gegevensverwerking (AVG) die op 25 mei 2018 van kracht is geworden. Hiertoe hebben wij een verklaring in de vorm van een privacystatement opgesteld. Deze verklaring kunt u HIER inzien en/of downloaden.

Op Pinkstermaandag 10 juni 2019 organiseert de Stichting Promotie Simpelveld (SPS) voor de 23e keer in successie de tot in de verre omtrek goed bekend staande Stoomvrijmarkt.
De Stoomvrijmarkt valt dit jaar samen met de kermis in Simpelveld.

Wij stellen u in de gelegenheid om dit jaar ook digitaal in te schrijven op een standplaats op deze Stoomvrijmarkt. De mogelijkheden hiertoe treft u in onderstaand formulier aan, waar u ook uw keuze kenbaar kunt maken.

Wij verzoeken u op korte termijn onderstaande inschrijving (uiterlijk zaterdag 31 maart 2019), in te vullen.
Als de indeling van de markt eenmaal is gemaakt, kan geen aanspraak meer worden gemaakt op een bepaalde plaats. Wacht daarom niet te lang want vol is vol en in het verleden hebben wij regelmatig mensen teleur moeten stellen omdat geen standplaats meer vrij was.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op een in voorgaande jaren ingenomen plaats. Wel houden wij zoveel mogelijk rekening met uw wensen. Wij behouden ons verder het recht voor om naar eigen inzicht de standplaatsen te gunnen. Een gereserveerde standplaats moet daadwerkelijk worden ingenomen en mag niet dienen om de ruimte voor huis/zaak vrij te houden of aan derden te verhuren.

Uiterlijk 15 mei 2019 ontvangt u de bevestiging voor deelname aan de Stoomvrijmarkt en het nummer van uw standplaats.
U kunt dan uw standgeld overmaken op IBAN NL81 RABO 0147 5840 00.
Na ontvangst van het standgeld is uw inschrijving definitief.

Inschrijving Stoomvrijmarkt Simpelveld

Mevrouw / De heer
Achternaam en voornaam*
Straat en huisnr*
Postcode
Woonplaats*
Mobiel nummer*
 Help
Ontvang zelf een kopie van het formulier door hieronder uw E-mailadres in te vullen!
Uw e-mailadres*
Wat biedt u te koop aan op de stoomvrijmarkt*
Aantal grondplaatsen van 4 meter à € 6,00 per grondplaats
Grondplaats voor plaatsing verkoopwagen, tent of overkapping à € 35,00
Lengte verkoopwagen incl. dissel
Aantal kramen zonder zeil à € 21,00 per kraam
Aantal kramen met zeil à € 26,00 per kraam
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

Bevestig dat u geen machine bent door de karakters (in hoofdletters) uit het plaatje in te voeren.